Friday, March 23, 2007

Sushi

Oj vad tiden bara springer i väg, redan fredag?! Nya kurser har redan dragit i gång efter tentan i tisdags, men så här i början är det ju inte så farligt..=) Har börjat fundera lite på ex-jobb, tiden går som sagt så himla snabbt så snart är det ju dags för det. Jag tror det skulle vara skoj att göra det mot någon bank, måste bara komma på lite mer vad jag vill skriva om!



Ett par nya skor inhandlades som belöning efter tentan i tisdags. skitcoola, svarta adidasskor med knallrosa sula..jag är lite svag för rosa så jag var ju bara tvungen att köpa dem. Höll tummarna hårt när jag lämnade fram kortet och det hjälpte för köpet gick i genom..:)


Efter skolan i dag var jag inne i stan en sväng och käkade skitgod sushi med Anna, mmm! Hon har skickat in papper för att åka och plugga utomlands, blir allt lite sugen jag med, hade inte varit fel att sticka i väg till varmare breddgrader i höst!

I morgon bär det av till de svenska fjällen, ska tänka på er nästa vecka när jag svichar ner i backen eller sitter med en kall öl på afterskin..=)

1 comment:

Emma said...

Hej Jennien, har lagt till dig i min blogglista så jag kan hälsa på dig. Gör det samma med mig så kan vi hålla koll på varandra, puss
http://ettegetrum-emma.blogspot.com
Puss Emma