Sunday, March 11, 2007

Sol


Klarblå himmel och strålande solsken vaknade jag till i dag, även fast klockan ringde mycket tidigare än jag egentligen velat så var det inte så farligt för det var verkligen VÅR ute! Allting blir så mycket enklare bara det är ljust..Var på bra humör ända till en riktig stor idiot ringde in på jobbet. Pang där försvann mina vårkänslor! =) Otrevliga människor är bland det värsta jag vet, till slut tröttnade jag och sa att jag hjälper tyvärr inte otrevliga människor, då skärpte han till sig lite i alla fall... Ja ja alla kan ju inte vara lika trevliga som jag..:-)
Nu är vår målresa bestämd med jobbet. Till Budapest bär det av i slutet av april, ska bli riktigt skoj! Har inte hört så mycket om Budapest så det ska bli spännande!

Tentan i går kändes okej, men man vet ju aldrig..men nu är den gjord i alla fall, det var så himla skönt i går kväll då kunde man verkligen slappna av lite...Blev mys framför tv:n och älsklingen lagade jättegod mat..=)

Hoppas vädret håller i sig till jag slutar, då ska jag ut på långpromis!

3 comments:

Elin said...

Det här gillar jag.,..blogga på:) nu vet jag ju vad du pysslar med åxå!!

kom hem från sälen och tandådalen igår kväll och åkte till växjö idag på morgonen(från hultsfred)så man är sådär lagom utmattad!! upptäckte att jag skulle varit med er alla år i backarna för jag var inte direkt någon slalom-stjärna, rättare sagt så va jag riktigt kass! det värsta var nog höjden...blev helt skakis där uppe på topparna, tog mig plogandes ner för branterna och följde 5-åringarnas skidskola så fort jag fick chansen!hehe...men visst kul var det ju stundvis när andra ramlade!! fick en sitt-lift grejj i bröstkorgen andra dagen också så nu har jag tydligen en spricka i revbenet eller nåt, grymt jobbigt och ta djupa andetag!!

såg att det bär iväg till åre för din del snart, härligt! vi hörs kussen min..kramar*/elin

Perssons pack! said...

Nu kan även jag ha lite koll på vad du pysslar med Ha´det bra och kram från faster Benita

Gullan said...

Kul att läsa lite om dej Jennie.
(Har själv ingen blogg men kollar andras....:-)
Puss o kjam/faster Gullan