Sunday, March 4, 2007

Blogg

Jag har blivit inspirerad av min kusin Elin att skaffa en sån här liten bloggis, alltid kul att läsa vad alla sysslar med...=) Sitter just nu på jobbet ska jobba till 23.00 i kväll, brukar vanligtvis vara mycket att göra men i dag är det stenlugnt så tiden kryper fram. Jag har redan tröttnat på aftonbladet och expressens hemsidor och då kom jag på att jag kan ju ta mig tid att skaffa en liten blogg..:)
Helgen har mest bestått av jobb och plugg förutom i går kväll då det var kockmiddag hemma hos Daniel och Karolina! En kock i köket som lagade tre-rätters middag, inte helt fel, så skulle man ha det varje dag...=) Till Förrätt fick vi en bönsoppa, låter kanske inte så spännande men det var såååå gott, till huvudrätt serverades halstrad lax med saffranrisotto och till efterrätt vaniljpanacotta med hallon och rabarbersås...Mmmm!



Efter det rullade vi in till stan och fortsatte kvällen/natten på Blue Moon Bar och Stures! All mat gjorde att man var rätt seg, men några danssteg blev det allt innan vi bagav oss hemöver!


I dag blev det inte så mycket gjort innan det var dags att åka till jobbet, rätt illa när man får stressa när man börjar 15.00...=)
Kommande veckan kommer få tillbringas framför böckerna, tenta nästa lördag, projekt-redovisning veckan efter det och ny tenta igen veckan efter det...suck! Det är skönt att läsa kurser parallellt ända tills det är dags för tentor då blir det så himlans mycket, men det är bara att kämpa på! =) Jag och Robin har bokat resa till Åre veckan innan påsk så då har man ju verkligen något att se fram emot, alltid lite lättare att plugga då! Ska bli riktigt skoj att åka till Åre, har inte varit där sen jag var där uppe och säsongade för tre år sen! Ska bli spännande och se vad som hänt!

Nej nu måste jag nog bli lite aktiv här på jobbet!!

1 comment:

Anonymous said...

mitigation spooner unique legitimating alternatives invention equations determining levanta unacceptably critically
lolikneri havaqatsu