Sunday, April 1, 2007

Back home


Då var man hemma och gästspelar lite innan det bär av till Växjö över påsk. Vi har haft det helt underbart, sol från en klarblå himmel varje dag. =) Det har verkligen varit semester med massa skidåkning, korvgrillning i backen, after-ski och massa mys på byn! Så nu är mitt skidsug stillat för ett tag..=)

Inte ett moln på hela veckan...=)

Jag älskar verkligen Åre, det är en så mysig liten by, kan lätt tänka mig att ha en lägenhet där..:) Synd bara att det är nästan lika dyrt som Stockholm!
Jag stötte även på min nya idol i Duved! Hugo, världens coolaste lilla kille 4-5 år gammal och han var helt grym på att åka skidor, han hoppade i de största guppen, åkte baklänges, snurrade ja han var helt enkelt född på ett par skidor.. Så ska mina barn med bli..;-)

1 comment:

Elin said...

hej kusilinas!!! har saknat dina ord i veckan!!verkar som du har haft det kanon...såg riktigt härligt ut:)
och grattis till att du ska bli faster...hälsa STORT grattis till Markus och Caroline! Nu är mormor och morfar(farmor och farfar)glada kan jag tro..hehe:)

Men vi får höras snart...vill fortfarande komma och hälsa på er, kanske går och klämma in ett besök i sommar?ha de fin fint, massa kramar/elin(hälsa robin!)