Wednesday, March 14, 2007

Projektredovisning...


Sätter ett kryss i Projektredovisning B i min "to-do-list" så skönt! Nu kan jag lämna böjhållfasthet i spånskivor bakom mig...:-) I dag började plugget till sista tentan den här perioden...snaaart är det över..=)

Kvällen i går spenderades på Media Market, en TV ska inhandlas! Vilken djungel det är...ojoj! Vi köpte en LG TV förra veckan som vi fick hem i förrgår men den var inte så bra som vi trodde så den skickades tillbaka..så nu börjar letandet om igen...pjuh!

Mor och far kom upp i går och ska stanna över helgen. Så det blir familjemys och plugg hela helgen. I kväll käkade vi middag hos mig och Robin, så skönt att faktiskt kunna vara några stycken och ändå få plats att sitta ner och äta..det var svårt i min tidigare lägenhet som var liiiite liten för det..=)

Mooi-lampan är förresten inhandlad, den passar perfekt i vardagsrummet!

No comments: