Monday, March 5, 2007

måndag

Trodde det var ett skämt när väckarklockan ringde i dag, Ska jag upp redan? Jag gick ju nyss och la mig... Efter ca en timmes snoosande kom jag till slut upp, lite svårt att komma i tid, men fint folk kommer ju alltid lite sent...:) Har varit i skolan nästan hela dagen, haft gäst-föreläsningar, eller ja halva dagen var det huvudläraren för kursen som babbalade på om en massa kemiska försök, vet inte om man kan kalla det gästföreläsning... På eftermiddagen var det en kille från Astra Zeneca som pratade om hur det är att jobba som statistiker på ett läkemedels-företag..Han fångade inte riktigt min intresse, tror inte det är inom bio-statistiken jag kommer hamna..men man vet ju aldrig...
Stressade efter i skolan i väg till spinning, instruktören var sjuk så det var min favvo som var vikarie, han spelar väldigt speciella låtar som "Grape-fruit-diet", "There is no beer in heaven that´s why we drink it here" Haha ja man kan inte annat än skratta, vet inte om det blir så effektiv träning, man får inte dirket ut den sista kicken av musiken..:)
Kvällen kommer nog bli lugn, borde kolla i genom någon gammal tenta, men känner jag mig själv rätt så kommer jag ha svårt att hitta motivationen efter middagen!

No comments: