Sunday, November 2, 2008

Tack






alla söta människor som uppvaktade mig på min dag i går! Det kom både sms, telefonsamtal, kort på posten, blommor, paket, och sång! :) Jag hade en riktig toppendag, älsklingen kom med frukost och sång på morgonen. (Okej, jag fick väcka honom för att han skulle gå upp..:) Han överraskade mig även med ridlektioner i Solna stall, jag har länge pratat om att jag vill börja rida igen och nu kommer det alltså bli av! Ska bli sååå skoj! :-) På kvällen hade vi bjudit hit både Robins och min familj så det blev fullt hus här. Jag fick massa fina paket, mestadels smycken så nu har jag massa nytt att använda! :) Fick även en behandling på Centralbadet som ska användas inom kort! :)

1 comment:

Vi i Müllheim said...

Hej Jennie!
Från Müllheim kommer förstås också de hjärtligaste gratulationerna till din 25-årsdag. Lite sent, jag har varit dålig på att blogga på sistone...
Kram Ingela + de övriga