Saturday, November 8, 2008

Julen närmar sig med stormsteg...


I dag så har jag förvandlat vårat förråd som var i kaos till ett förråd med organiserad kaos i stället..:) Jag hittade alla julsaker i all rensning, men jag ställde tillbaka dem, känns liiite tidigt att sätta upp julsaker i början på november, men det var nära! :) Jag har fått nöja mig med att kolla lite på Sunes Jul på youtube, måste helt klart vara den bästa julkalendern någonsin. Favoriten är helt klart Rudolf .

På senaste bröllopet vi var på så sjöng de denna underbara sång i kyrkan, den går för tillfället på repeat i min ipod!
Trevlig helg på er allesammans! =)

1 comment:

Gullan said...

Ja, nu är det snart dax att sätta fram granen...Klart att du gillar Sunes julkalender bäst. Men du var inte född när den allra bästa julkalendern sändes - Teskedsgumman. Klart min favorit. Det var en fin sång. Jag har nog hört den förut, kände igen den ialla fall. Kanske man ska ta den på bröllopet jag ska sjunga på nästa sommar...
Kram från faster