Monday, April 23, 2007

Vilken resa!

Dagarna bara flög fram i Budapest! Vi har haft det hur bra som helst, men man är nog mer sliten nu än innan semestern..=) Dagarna och nätterna var långa, inte många timmars sömn!

Jag blev verkligen positivt överraskad av staden, den var hur fin som helst och alla människor var jättetrevliga!

Roligaste upplevelsen var båtturen på Donau i fredagskväll. Vi fick tre-rätters middag och uppleva massa ungersk kultur såsom dans och sång!
Tom, Markku, Micke och Mats på båten!



Ute på stan med Anna, Karin och Marjo! Strålande sol varje dag och knappt ett moln på himeln! :-)





Aaron och Anna på en bar!

1 comment:

Emma said...

Välkommen hem! Måste bara gå direkt in på vad jag måste säga! Jag saknar oss i USA!!! Jättemycket just nu, är inne i en extrem sakna emma och jennie i usa period. Disneyworld, var helt jävla otroligt ...såhär när man tänker på det. Alltså jag har inte ord för vad vi gjorde där. Och new York pratar jag med alex om varje dag att jag saknar, alltså vi hade så kul (när vi inte var slavarbetare förstås...den biten saknar man ju inte så mycket!) Men du vet, allt det andra. Usch ....lipar nästan nu, lite känslig ikväll kanske!! Puss på dig iaf! Hoppas du saknar Em och Jen lite också annars börjar jag bli ororlig för mig själv och min lilla nyfunna sentimentalitet!
/E