Friday, April 27, 2007

Fredag?!

Helg, redan?! Det har varit långa dagar i veckan med plugg och jobb, måste ju få i hop lite pengar till sommaren! =) I tisdags var jag på min första Derby-match. AIK-Hammarby, det var jättehärlig stämning. Jag kan lätt tänka mig att gå på fler matcher på Råsunda, måste bara bestämma vilket lag jag ska hålla på..:)

Fredagskvällen ska spenderas på jobbet, kommer inte i håg när jag senast bara var hemma och myste en fredagkväll..men det är väl sånt man får göra när man blir äldre..:)

Robin och jag har börjat planera lite inför i sommar, lutar åt en Greklandsresa! Skönt att få lite säker värme, kan ju aldrig lita på vädret i Sverige...:)
Nej nu ska jag ta tag i mitt liv och slå upp mina böcker några timmar innan jobbet börjar!

2 comments:

Linda said...

Hej kusinvitamin!! Det finns bara ETT lag att hålla på, IFK Göteborg heter det. Heja Blåvitt Heja Blåvitt!!.. :-) Hoppas att allt är bra med dig annars. Fast man kan ju inte må annat än bra i detta helt fantastiska väder!! Hoppas att du får en trevlig helg och valborg! Många kramar från kusinen i Götet!

Emma said...

Hej vännen
Jo du jag ska jobba hela valborg och hela helgen nu, så blir liten grillning med syster och pojkvän och inte så mycket partaj - men mycket pengar blir det till flyttkassan sen! Grekland låter mysigt tycker jag, vi funderar på madeira för att vi har boende ås det blir ju billigt men tror inte vi hinner med det nu i sommar. Ska satsa på en långresa till asien nästa sommar istället tror vi. Puss så länge, hörs snart!
Emma