Thursday, April 5, 2007

Glad Påsk!

Vad har hänt med månaderna efter jul? Tiden bara springer fram... Sitter just nu med en kaffe i handen och försöker komma på vad jag vill läsa för kurser i höst, som vanligt är jag ute i sista stund. Sista anmälningsdag är nästa vecka. Jag har lite valfria poäng där jag får läsa vad jag vill, och jag känner att det skulle vara roligt att läsa något helt annorlunda som inte har med matte och statistik att göra, lite juridik kanske? Eller psykologi..finns ju massa att välja på och det gör ju inte det lättare.. hrmm får nog sitta med näsan i anmälningskatalogen i bilen ner till Växjö..=)
Måste nog börja packa lite.. Ha en jättemysig påsk allesammans!!

2 comments:

Vi i Müllheim said...

Hej Jennie!
Vi önskar dig en jättetrevlig pásk i Växjö. Hälsa till familjen där sá gott och Robin ocksá, hoppas vi fár möjlighet att lära känna honom snart. Hoppas att ni alla már bra! Jag tänker förstás ocksá dá pá paret som väntar tillökning. Frága min bror hur det känns att bli farfar?!! *fniss* Hej brorsan! du börjar bli gammal nu.... (nä, nu var jag elak, förlát..)
Ha det nu sá jättebra allesammans!! Puss och kram frán faster med familj.

Elin said...

Hej gumman min!!
Tänkte önska en riktigt Glad Påsk från oss som firar i GBG!

Solen lyser på oss så det är ett gott tecken inför kvällens grillning!

Ha de så skönt i påsk och hälsa Robin, mor&far + de blivande föräldrarna så gott.
Massa med kramar och hälsningar från familjen Persson+ Micke och Nicke!