Tuesday, April 17, 2007

Friskis och svettis

Jag lovar att bli en sundare och friskare människa! I dag började mitt nya träningsliv, har legat på latsidan i några veckor men nu ska det bli ändring på det! Jag har beslutat mig för att köpa kort på Friskis och Svettis, jag var och provtränade där i dag och det är en himla härlig känsla bland alla studsande och hoppande människor på gympapassen! =) Riktigt härlig friskisanda!

Efter hård träning..:) var man väl värd en filmkväll.. Anna och jag kollade på The Holiday, (en film jag aldrig fått hyra när Robin varit med men eftersom han är i Östersund i dag så passade jag på..=) Mycket mysig film! Jude Law gjorde ju inte filmen sämre heller..;)


2 comments:

Elin said...

härligt med lite friskis! vilken enorm hälso-känsla de kör på där...så himla kul!

jaaa..visst är "the holiday"aldeles underbar. kollade på den i min ensamhet i fredags eftersom niklas(i likhet med robin vad jag förstår)har vägrat varje gång jag velat se den! som sagt...jude law är ju inte tråkig att titta på:)

Ha de fint kära kuselin...massa kramar/elin*

Therese said...

håller med, dessa studsande människor på friskis ger en verkligen energi! Förresten, när vill du komma till Jönköping och hälsa på? Vore kul innan sommaren! kram kram