Saturday, March 29, 2008

Äventyrsdag!

















I torsdags hade vi äventyrsdag med mitt jobb SOS. Det var en himlans skojsig dag.. Vi började med femkamp ute i skogen, inkluderade bl.a basket, yxkastning och avslutades med en mycket tuff hinderbana..Det gällde att inte vara rädd för lera alltså...hehe! Sen fortsatte dagen med go-cart, shit vad skoj det är! Detta var en väldigt kort bana, men det var många härliga kurvor..=) På eftermiddagen var det paintball, jag satt mest rädd bakom ett träd, det gör ju så j-a ont att bli träffad...ajaj! =) Dagen avslutades med middag på Hambuger Börs där R.E.A uppträdde, var kanske inte jättebra men det gjorde inte så mycket! Jag blev även lite avtackad, jobbar mitt sista pass på tisdag så jag fick en stoooor champangeflaska, som jag sen iofs glömde i taxin men jag tror den är hemma hos min kollega, hoppas bara den är kvar efter helgen!! =)

No comments: