Sunday, March 2, 2008

Skön söndag!

Efter jobb och plugg heeeela veckan lång så är jag i dag ledig och det ska bli sååå skönt! Ska in en vända till stan och strosa omkring, synd bara att vädret inte är på topp men men!

Åhh ser just nu när en herre skrapar triss på TV, tänk om det skulle vara jag...=) Undrar hur det känns att skrapa fram en storvinst!! Då skulle jag köpa en lägenhet på en gång och sticka ut på värsta lyxresan, det hade ju inte varit fel! Hehe! =) Jaja drömma kan man ju alltid göra, men som vi sa i Åre: Plötsligt händer det! (Där gällde det dock när någon inte ville ha städning på sitt rum..=)

Måste ju förresten skicka iväg lite Lycka till hälsningar till Stellan och Mats som i dag kämpar sig fram i Vasaloppets spår! Hoppas det går bra!! Nähe nu ska jag och R ha mysfrulle! (eller var det flurre..=)

2 comments:

Gullan said...

Tack för dina lyckönskningar. Tyvärr fanns det inga spår, utan det var isgata för alla åkare. Alla kämpade och en hel del klarade inte av repet, däribland Stellan, som kört 28 ggr innan utan att ha brutit. Men, men, i Evertsberg var repet draget...Nya krafttag nästa år;-)
Annars hade vi som vanlig toppen på vår resa.
kram från faster

Linda said...

Tackar, trivs jättebra i min nya friss... annars så växer det ju alltid ut :-)!! Här i Götet är för tillfället värsta ovädret, skönt med en hund som inte går ut i sånt väder!! ja, va härligt att åka till fjällen, hoppas att ni får ett toppenvistelse!! Tat lungt i backarna bara!! Kram kram /kusinen i väst!