Tuesday, June 26, 2007

Kaos..

är det på jobbet just nu, det var väntat att det skulle smälla till efter midsommar i och med att många får semester då och är ute och reser med sina bilar. Men inte trodde jag att det skulle vara så här, det ringer ringer och ringer.. Krock i Slovenien, motorhaveri i Italien, batteriproblem i Spanien, stöld i Tyskland och mycket mycket mer... Jag har ju själv bilat rätt mycket i Europa när jag var liten med min familj plus 3 andra familjer och att det aldrig har hänt något med en enda bil är ju ett under! Fast i och för sig hör ju jag aldrig från dem det går bra för...=) Och samarbeta med en central i Spanien eller Italien är ju som att gå in i en vägg...MANIANA MANIANA...Suck! Tiden går ju fort på jobbet i alla fall, passet 12.00-20.00 flög fram i dag. Cyklade hem snabbt som blixten för att hinna se The Ark på Skansen! När Allsång på Skansen har börjat är det verkligen sommar!

Läste på fritidsresors hemsida att det har varit över 40 grader i Tunisen den senaste veckan, pjuh det kommer bli en varm vecka! Men det ska bli skönt att komma i väg lite! =)

No comments: