Monday, June 4, 2007

Juni juli augusti...

allting verkar lättare då! O sannerligen allt är lättare när solen skiner utanför fönstret och det är sommar! =) Har inte hunnit vänja mig än vid att jag ej behöver plugga mer. Vad gör man egentligen när man är ledig?! Eller ledig och ledig, ska jobba 170 timmar i juni, men det känns som man är helt ledig! Underbart! :) Helgen har flutit förbi med mest jobb, var även hemma hos Marcus och Caroline och kollade fotbollen i lördags.. Magen växer och växer men jag fick inte känna några sparkar, i augusti är det dags då blir jag faster! :-) Nej nu ska jag nog ta på mig en bikini och ut och lägga mig lite i solen innan jobbet börjar!

Lite bilder från skärgården förra sommaren, allt för att locka hit Elin och Nicke..=)


2 comments:

Cazzie!!! said...

What a gorgeous looking place!!

Emma said...

Hej gumman
Åhhh jag har aldrig ro att lyfta telefonen, men ska bli ändring på det nu i juni. Alex blev jättesugen på att komma upp till eroch åka ut till skärgården! Det vore väl jobbigt om vi inte kunde få ihop en helg alls!! Hoppas det går bra på jobbet, vi hörs snart igen, puss puss puss och hälsa din spelgalna kille från min dito