Wednesday, May 2, 2007

Maj!

Maj är nog årets bästa månad (förutom allt plugg då..), man har ju hela sommaren framför sig, och grillningarna blir bara fler och fler..=)

Valborg sprang förbi med grillning, brännboll och sillfrukost..=) Nästan helt utan missöden, Carin var bara liiite blå på ena benet dagen efter! =) Skoj hade vi i alla fall! Bilder kommer senare, sitter på jobbet just nu och kan därför ej ladda upp några bilder!

Jag och Robin bokade resa till Tunisen i går, ska bli riktigt härligt! Kan nog bli rätt varmt i Afrika i juli, men det ska nog gå bra! Hotellet vi ska bo på! =) Ser väl fint ut?!

Nej nu ska jag bli lite aktiv på jobbet!

2 comments:

Emma said...

Hej min plutt! Gode gud jag har inte tid för nåt annat än jobb och skola nu för tiden. Cyklar vid 9 på morgonen, kommer hem vid 17.30 och sen måste jag plugga sönder mig! Jobbet är superkul, men har väldigt lite tid alltså att lyfta telefonen=( Hoppas du inte glömmer bort din Em ändå, vi hörs när det går sen. Stor kram, Tunisien låter väl jättemysigt! Puss Emma

Elin said...

hej kära kusse!
allt bra efter valborgs-helgen. linköping va det va!? ringde ju dig, eller rättare sagt så ringde väl du mig först men ingen lycka med att höra vad du säger på mobilsvaret. det enda jag hör är typ -Hej elin, jag är i linköping! Sen är det rätt oklart!!hehe..de va inget speciellt va?!?
Så himla skönt med utlandsresa...avis*
Ha de fint..kramar/elin*