Sunday, May 20, 2007

Skoskav..

varför får man alltid blåsor och sår över hela fötterna när man har nya skor?! Borde inte fötterna vara vana efter 23 år med massa olika skor?! - Dagens I-landsproblem...:-)
Annars har jag mest pluggat hela helgen, eller rättare sagt haft ångest för att jag borde ha pluggat mer än jag har gjort. Tenta torsdag, tisdag, torsdag, men sen är det över! Ska bli sååå skönt! Sen är det bara en termin kvar med riktiga kurser och sen ex-jobb till våren och sen är jag färdig! Ska jag ut och jobba med det här?! Känns helt overkligt men samtidigt spännande! Hoppas bara att arbetsmarknaden ser ljus ut om ett år med!

Helgen avslutades med bio, "Freedom Writers" helt okej fast ingen film man absolut måste se på bio. Men det är alltid mysigt att krypa ner i bio-stolen och drömma sig bort för några timmar!

No comments: