Sunday, October 5, 2008

Åhhh jag vill...


Jag o Robin har pratat om att åka till New York i slutet på november. Jag älskar denna underbara stad, så många minnen som kommer när jag tänker på NY. Både jag o Robin har fått semester så det är ju bara att boka, eller?! Flygbiljetter finns att få tag på hyfsat billigt, men hotel...j-r vad dyrt det är i denna stad! I och med att det är en rätt lång resa så vill man ju stanna hyfsat lång tid, och där försvann hela reskassan på bara hotel..suck! Jag kan iofs. tänka mig att bo skabbigt bara jag får komma iväg, älsklingen min är inte riktigt av samma åsikt så det pågår diskussioner här hemma.... men jag vill vill vill....

1 comment:

Gullan said...

Åk, bara åk, medans ni kan. Om nu resan är billig, så "kompenseras" den av dyrt hotell, eller? Så i slutändan kan vi ju vända på det, resan är dyr, hotellet är billigt, ha ha vilken matematiker jag är.
Kram från faster