Wednesday, June 18, 2008

Jag blir så trött...

Fick kommentarer ang. mitt examensarbete både från SCB och från min handledare på skolan i går kväll. SCB tyckte det var jättebra och hade i princip inga kommentarer, whhiiooo tänkte jag SOMMARLOV! Men nej nej sen kommer mailet från skolan, MASSA att ändra...suck! och han kommer med nya saker hela tiden, jag träffade honom senast förra veckan och fick en låååång to-do-list och nu kommer det nytt, kommer ju aldrig bli färdig med skiten! Om nu SCB är nöjda (som faktiskt är de som ska använda det) borde det väl räcka?! Men nej nej! Jag blir så trött på denna akademiska värld i bland... Ja ja lika bra att ta tag i det på en gång..pjuh! Men jag lever lite på extra energin från jobbet! :)

Förresten visste ni att det är extremt noga att det är punkt och inte decimal när man skriver siffror på engelska?! :)

No comments: