Sunday, June 15, 2008

Hipp hipp Hurra


för Elin som fyller 25 idag! Tack för en mysig eftermiddag med massa god fika och vin...=)
Ett tag sen jag uppdaterade här, tiden har flygit iväg mestadels tillägnat mitt kära examensarbete, det vill aldrig bli färdigt! Men i morgon ska det skickas in, förhoppningsvis för sista gången, känns konstigt, examen?! 4 år, har det redan gått? Det dröjer till i höst tills jag får ut min examen då det är först då jag kommer presentera mitt ex-jobb, men det känns ändå overkligt, matematisk statistiker.. är det jag?! :) (ja jag vet att de flesta ryggar tíllbaka, statistik?? och ännu värre matematisk statistik, -Har du läst det frivilligt??? =) Jag har varit på en hel drös med anställningsintervjuer, och på ena jobbet var arbetstiderna 8-16.15, mån-fre. känns ju nästan för bra för att vara sant..=) Hoppas bara det blir napp någonstans!!

Förra helgen var det bröllop igen för Robins bror, denna gången ett traditionellt svenskt bröllop! Även detta hur lyckat som helst, och de hade verkligen vädergudarna med sig, strålande sol båda helgerna!

Till helgen bär det av till Öland för att fira midsommar, första midsommar jag är ledig på 3 år, känns gött att få insupa lite svensk sommar på riktigt! =)

1 comment:

Elin said...

Hej kusinen!!
Allt väl trots allt examensarbete skrivande?? skönt och skicka in kan jag tänka:) duktig du är. jag är stoltaste kusinen ever!!! och vilka vackra bröllop ni har varit på..båda precis lika fina men jag måste ju erkänna att det indiska va lite mer spännande:) härlig outfit du hade! vackert som tusan.. så det blir öland för er också till midsommar?! oss me. vart ska ni vara?? vi är i stugan om ni skulle ha vägarna förbi!? Saknar dig massor kusinen min. Hälsa robin. Massa kramar/elin