Sunday, May 4, 2008

Maj!

Sommar, sommar, sommar! Snart så...Mmm! =)

Tiden bara rusar på som vanligt, i fredags skickade jag in ex-jobbet till min handledare, känns nervöst, jag vet ju redan innan han läst det att det är endel saker jag måste ändra och lägga till osv. men det var skönt att bara få i väg det! :) Kanske kan bli färdigt i maj ändå! =) Redovisningen blir dock tight att hinna, det får bli efter sommaren!
Valborg firades i veckan, lugnare än vanligt, skönt att vakna upp 1 maj och må alldels prima, det var många år sen sist...haha! =) Vi hann till och med se en liten brasa, dock var inte vädergudarna med oss denna kväll, det regnade en massa, men det var trevligt ändå! I går kväll var det grillning hemma hos Malin och Ulle, mycket trevligt och massa god mat! En 30 kvadratmeter terass gjorde ju inte saken sämre heller, jag vill också ha terass, ska nog springa i väg och köpa en lott..=)

No comments: