Saturday, May 24, 2008

Egypten!

Nu är det bestämt, Egypten får det bli i sommar! Vi trivdes bra i Nordafrika förra året, så vi fortsätter att utforska området! I år kommer det bli mycket snorkling, då den tydligen ska vara helt fantastiskt i Röda Havet! Finns även utflykter då man åker ut med en jeep i öknen, tufft! :) Resan blir i juli, så det kan nog vara extremt varmt, men varken jag eller Robin har så stora problem med det så det ska nog gå bra!
Här ska vi bo! :)

Annars hade jag förhoppningsvis min allra sista tenta i torsdags, och ex-jobbet är verkligen inne i slutfasen.. så nu var det bara ett litet jobb som ska fixas till hösten! Jag har varit på en hel drös med intervjuer senaste tiden, så någonstans hoppas jag det bli napp! =)
Hoppas ni får en bra helg allesammans, jag skickar i väg en massa med kramar till Calle så han kryar på sig!!!

No comments: