Friday, February 22, 2008

Nedräkningen har börjat...

Om 2 veckor befinner jag mig i Åre..Jihhooo!! Ska bli väldans nice med lite skidåkning! Vi kommer iofs. bara vara där över en weekend så det blir inte så många skiddagar, men det är ju bättre än inget alls..:) Annars är det fullt upp för tillfället, började på Carnegie i tisdags och oj det är mycket att lära, men väldans skoj! Ex-jobbet är ju inte direkt något som går på rutin heller så det är många tankar i huvudet hela tiden. Det blir låååånga dagar, går direkt från SCB vidare antingen till SOS eller Carnegie, gud vad jag längtar till att bara ha ETT jobb att koncentrera mig på, men snaaart är det förhoppningsvis så! :)

I dag blir det plugg för hela slanten, tenta på måndag i Redovsning, den krockade med en annan tenta när den gick sist så jag kunde inte göra den, så nu måste jag ta tag i det och jag är verkligen så icke motiverad man bara kan vara till att sätta mig att läsa om Debet och Kredit, suck!! En frestande tanke har varit att skjuta på den ett tag till, men då kommer det ju bara att bli ännu värre! Så det är bara att bita i det sura äpplet...haha! Annars kommer det bli lite familjemys i helgen, mamma och pappa är på besök och jag är faktiskt helt jobbfri, (förutom den lilla tentan på måndag då..haha) Det löser sig säkert! =)

2 comments:

Linda said...

Debet och kredit, det är grejer det!! :-) Ha en trevlig myshelg och hälsa familjen!! Kram kram /kusinen i Götet...

Jennie said...

Du får gärna komma hit och göra min tenta i morgon..:) Hoppas allt är bra och att ni inte blåst bort i helgen!! Kram!!