Wednesday, February 6, 2008

Glad! :)

Fick reda på igår att jag har fått extraarbete på Carnegie, känns väldigt spännande och kul! :-) Grymt att få in en fot i bankvärlden! Så nu blir det en fullspäckad vår med 2 jobb och ex-jobb som ska skrivas, men det ska nog gå bra?! Eller?! :) Ex-jobbet på SCB har äntligen börjat flyta på lite, vi har haft massa datakrångel..alltid så när jag är i närheten av en dator så slutar den fungera, men efter att ha engagerat alla tekniker SCB hade (nästan i alla fall :) så funkade det tillslut! Vår handledare på skolan tyckte dock vi var väldigt optimistiska när vi sa att vi tänkte redovisa det i maj..jaja vi får väl se hur det går! :-)
Helgen som gick var jättemysig, en SPA-natt kan jag varmt rekommendera! Vi hade hela pool-området för oss själva hela dagen så det blev mycket bubblande! :) Jag unnade mig även en halvkroppsmassage, mmm!
Kallt och regnigt utomhus... Seglarhotellet i Sandhamn!

1 comment:

Unknown said...

Grattis grattis Jennie till jobbet!! Vad kommer du att få göra där? Det är ju kanon att få in foten nu när du snart är färdig i skolan...Verkar ex-jobbet kul? Stora kramar/ Sofia