Friday, November 9, 2007

Tyngden på dalskidan Älskling!

Så fort termometern börjar röra sig ner kring nollan och snön hänger i luften så börjar det skrika i min skidtarm.. Tänk en strålande dag i backen med perfekt åkning, Me like! =) Skulle lätt kunna bosätta mig i Åre varje vintersäsong och njuta av Lundsrappet varje dag! :) Dröjer dock ett tag innan jag får knäppa i pjäxorna i skidorna, ingen resa är ens planerad ännu men något måste det bli till våren! =) Helgen är snart här, min första helt lediga helg på jag vet inte hur länge, ska bli riktigt skönt! Middag hemma hos Pernilla i kväll och sen utgång, annars inget planerat så risken finns att jag fastnar framför tv:n, har precis fått sjunde säsongen av 24 och har man väl börjat kolla på den så är det extremt svårt att sluta! Sitter hemma och pluggar i dag och jag tycker jag är duktig som inte slagit på tv:n en enda gång hitills..:) Tenta nästa vecka, men nu är det nedräkning på allvar, förhoppningsvis bara 4 tentor kvar nu innan ex-jobbet i vår! Har förresten fixat ex-jobb på SCB, ska bli spännande! Herregud snart bara en termin kvar av 4 års studier...tiden har verkligen flugit iväg!

No comments: