Sunday, November 4, 2007

Så var man 24!




Inte så jättestor skillnad mot 23, men nästa år smäller det! :) Jag hade en jättemysig födelsedag, blev väckt av skönsång och frukost på morgonen. Fick en Ipod touch av Älsklingen, mycket rolig leksak! :) Dagen sen tillbringades först hos frisören, 13-14 cm klipptes av och mörkt blev det! Jag var så trött på mitt hår så jag kände att det var på tiden att göra något drastiskt, jag blev jättenöjd! Sen var det tänkt lite plugg men det blev fika och shopping på stan i stället! :) På kvällen var jag och Robin och åt på Restaurang Restaurangen, (orginellt namn..:) där väljer man smaker i stället för rätter, det var jättekul! God mat och spännande rätter! Kvällen avslutades sen med utgång med jobbet, hade skitskoj med skumpa och öl! :-) Förra helgen var hela familjen här och vi firade mig lite i förtid och då bjöd jag och Robin på libanesisk mat, mycket gott! Jag fick då också massa fina saker, glas, mjöljskumare till chai-latten, bidrag till gympa skor och massa annat! Får passa på att tacka för alla presenter och gratualtioner jag fått i veckan! :) TACK!

3 comments:

Vi i Müllheim said...

Ett stort grattis i efterskott Jennie!! Vi har hållt på med renovering och målning här för fullt och jag har därför inte varit inne på nätet på evigheter... Sätter in några bilder på min blogg när allt är klart. Kram, Ingela

Linda said...

Hej Kusinen! Gud va snygg du blev i håret, riktigt nice!! Jag får då krypa till korset och be om ursäkt för denna sena gratualtion, men det låter som om du blev ordentligt firad ändå! Stort Grattis i efterskott!! Snart syns vi ;-) Kram kram

Elin said...

Hej gumman..håller me syrran, du blev grymt snygg i håret!! Det såg ut som du hade en trevlig födelsedag...vill också ha i-pod touch!! Nu ses vi ju snart...roligt roligt roligt!
kram kram/elin