Tuesday, August 14, 2007

Prylar...

oj vad saker man har samlat på sig i sitt liv... Prylar ÖVERALLT i hela lägenheten och ändå bara köper man mer och mer... Vi köpte en ny säng för ett litet tag sen och under vår gamla säng hade vi massa lådor. Dessa lådor fick inte plats under vår nya säng så i dag tog jag äntligen tag i mitt liv och började rensa.. Hallå!? När kommer man använda 3 meter tapet som blev över när vi tapetserade, eller hur ofta drar man fram det där extra strykjärnet för 99 kr... Varför slänger man inte allt på en gång? Känner att jag skulle behöva rensa hela lägenheten på massa saker som är "bra att ha". Men efter två stora lådor får det vara nog för den här gången...:-) Nya sängen är för övrigt helt underbar! Vi har även fått tag på en gratis soffa. Bara en liten färgning som behövs så blir den perfa, förstår inte hur man kan köpa en babyblå soffa..=) Så nu har vi en 1,20 säng extra och en vit två-sits soffa, om någon behöver är det bara att hojta till! =)

2 comments:

Emma said...

Åh det är ju samma säng som vi köpte till Frövägen i höstas, fast vår är i björk. Älskar malmserien. Nattduksborden är jättefina med och byrån som vi har. Ikea är bra, Ikea är bäst =) Ringer dig nån kväll från mitt nya tillhåll ...lovar .. snart ...nu ....puss puss puss E

Emma said...

Haha ja men det är väl härligt när det enda man kan göra i ett helt rum är att ligga i sängen. Det jag mest kommer ihåg av ditt rum när du bodde hemma i Växjö var en stor säng för det var alltid där Jennie låg (nästan iaf) när emma kom och hälsade på dagen efter en liten utekväll ...hahaha. Ha så skoj med nya sängen. Min baby kommer hem idag äntligen efter en tid i Norrland så ska bli skönt att slippa vara helt ensam här i lilla lund. puss puss