Monday, August 6, 2007

Long time ago..

Det var visst ett litet tag sen jag skrev här, de sista semesterveckorna var mycket sköna men lite lite sol! =) Camilla och Calle var och hälsade på och vi hade tänkt oss några soliga dagar ute i skärgården, men vädergudarna ville visst något annat! Regnet bara öste ner på oss, så vi begav oss in till fastlandet redan efter en dag! Men det gjorde oss bara lite mer kulturella, strosade omkring i stan, på Wallenska palatset och Tekniska muséet! Efter en regnig tur i skärgården tänkte att jag att Öland är ju alltid ett solsäkert kort, men inte ens den soliga ön kunde hålla borta regnstänken! Sista veckan spendrades i Växjö med en del utgång och massa fika-stunder med alla kompisar man inte träffar så ofta!

Många skratt blev det i uterummet! =)














Stugan på Öland börjar bli färdig!







Picnic på söder med härlig utsikt!

2 comments:

Elin said...

semestern över nu kusinen min??
kom på att ni skulle ju hälsat på oss förra veckan ju..åh då. glömde vi!!
Hoppas ni hade kul sen på fredagnatten. de blir inte karloskar i helgen då? lite för mycket åkande till småland kanske!
Ha de gött vännen min. puss och kram/elin

Emma said...

Hej gumman, ja vi börjar väl få lite ordning men allt är ju relativt, tog ju så lång tid att renovera och ännu har vi ingen borr så saker ligger lite huller om buller (men jag överlever väl det med=)
Ska ringa nån kväll när jag har tid så du får mitt nya hemnummer och (om er telefon äntligen fungerar vill säga) Puss!