Sunday, May 10, 2009

3 år av kärlek!

I dag firar Robin och jag 3 år, galet vad tiden går! 10 maj är en speciell dag för många i släkten, så jag grattar alla som firar något speciellt idag! :-) Vi började fira lite redan igår, med en chokladmoussetårta med passionsmak som är så gudomligt god! Har ni någonsin vägarna förbi Sigtuna måste ni testa denna tårta på RC Choklad!
Det var ju ett litet tag sedan jag bloggade så jag har ju även hunnit bli en stolt faster till en liten Ebba. Det var en otålig väntan som började redan runt 1 april, otåligast av alla var nog modern..(som ett tag misstänkte att hon var skengravid..:-) Jag har tyvärr inga bilder på lilldockan men jag hann fånga en bild på en lycklig storebror som går med gåvagnen, såå söt! :) (tyvärr dålig bildkvalité på bilderna idag då de kommer från mobilen!)
I em ska vi åka och kolla på en lägenhet inne istan, den ser helt underbar ut, men jag tror dessvärre den kommer bli för dyr men drömma kan man ju alltid!

2 comments:

Elin said...

Grattis grattis till 3 år av kärlek:) Och grattis till syskonbarnet nr 2. Underbart!! Vi måste som sagt höra och ses snart..stora kramar/Elin

Gullan said...

10 maj är verkligen kärlekens dag:-)) Kram till er båda och lycka till i erat lägenhetssökande./Gullan