Thursday, April 2, 2009

Long time...

Vem slår den här söndagsmiddagen vi hade i söndags? :-)

Lättsotad tamarimarinerad färsk tonfisk med krispig fänkålssallad, rödbetschips med syrlig örtdipp

Grillad havsabborre med citronmarinerad pilgrimsmussla, parmensanflarn, grillad minisparris samt blomkål- och madelpotatispuré
Chokladsufflé med hallon i champagnegelé
Lite lyx så här på vårkanten kan väl aldrig skada? =)
Äntligen ska vi snart få besked på jobbet, det har varit en seg tid sen jul, alla har gått omkring i ett vakuum och undrat vad som kommer hända. Jag fick väldigt positiva vibbar igår så med 99 % sannolikhet tror jag att jag kommer få vara kvar på jobbet, får det slutgiltliga beskedet på måndag morgon så håll tummarna! =)

2 comments:

Vi i Müllheim said...

Hej Jennie!
Jag ska hålla tummarna för dig att allt går bra med jobbet! Här är det också krisigt för tillfället, lutar åt att många kommer att få gå även här på jobbet...
Kram Ingela

VARDAGSPUSSEL said...

den middagen går inte av för hacker...tack vare mig det blev en sådan söööndagsmiddag :) :)

vad härligt det låter med jobbet, skulle bli sååå glad för din skull om du fick stanna. då är det bara att brassa på vad gäller lägenhet också ju :)

kram kram