Sunday, January 25, 2009

Brr..


Nästa gång vi åker till Romme ska jag kolla vädret innan.. Det var kallt, blåsigt och snöigt men några sköna carvingsvängar blev det i alla fall, men det var länge sen jag frös så mycket..brr! Vi hade lite planer på att stanna över natten och åka lite idag med, men snökaoset satte stopp för de planerna. Men förutom vädret så var Romme helt klart över förväntan, backarna var nästan som Sälen lite färre bara! Blev grymt sugen på att boka resa till Alperna, då får man både grym åkning och strålande sol från klarblå himmel (oftast i alla fall), någon som är sugen att hänga på? :)

2 comments:

Unknown said...

Hejsan! Vad skojigt att du varit i Romme. Något jag själv inte hunnit med än, men det komemr bli väldigt snart hoppas jag. När man bor så pass nära menar jag. var själv iväg till vemdalen och åkte (lika knepigt väder där), men oj vad man blev taggad på att åka mer. Ha det så bra. Kramar från Stina

Jennie said...

Hej Stina, Ja Romme var helt klart över förväntan kanske inte kan jämföras med Vemdalen, men ett bra ställe nära.. (särskilt för dig..=) Hoppas allt är bra annars! Kram!