Sunday, December 21, 2008

Prioriteringar...

måste tyvärr konstatera samma sak som min kära kusin Elin har gjort, julkorten har i år prioriterats bort! Får lite dåligt samvete för varje kort som dimper ner i brevlådan, men jag tänkte i alla fall skicka ut en liten julhälsning härifrån bloggen!

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!

Julkänslan har inte riktigt infunnit sig hos mig ännu, kan bero på förberedelser inför i morgon, känns lite nervöst att presentera vad Sverige har gjort inom mätningar på engelska inför en ev. ny chef. Nästan som en anställningsintervju, hua! Men efter i morgon är det jul för mig med, till den 7 januari, Lovely! :)

1 comment:

Elin said...

allt handlar som sagt om prioriteringar kära kusse...men du får ju i alla fall jul-lov:) Önskar dig all lycka imon, ska hålla alla mina tummar!! Vi ses ju snart..Kramar/Elin