Sunday, September 14, 2008

Möhippa för Karin!




På lunchen i fredags så satt vi och diskuterade vad vi skulle hitta på i helgen och jag sa att jag skulle på möhippa! Jag fick då responsen - Gör du något annat än går på bröllop och möhippor?! Kanske inte så konstigt att de undrar då jag under min första månad på jobbet har varit på 2 bröllop och 2 möhippor! I helgen var det dags för Karins möhippa, det blev en väldigt lyckad dag med allt från stridsbåtsåkning, lunch i skärgården, sminkkurs, tapas, Uggla m.fl på Cirkus och utgång på Cafét! Fullspäckad dag med andra ord, så i dag har det varit segt, men lite aktiv har jag tvingats vara då ex-jobbet ska presenteras på onsdag, ska bli såååå skönt när det är gjort!! :)

1 comment:

Elin said...

haha. ja men du är ju rolig du. känner mig mycket mer motiverad nu när jag vet att du har ditt bakom dig:)galenpanna. Kändes det bra?? Fick ni något slutgiltigt betyg nu då el?? vi får höras snart vännen. ha det gott och hälsa robin. Massa kramar/elin