Wednesday, July 2, 2008

Påskrivet













I dag skickade jag in avtalet, nu ska här jobbas på Skanska! :) Känns jättebra!

Det var visst ett tag sen jag skrev här, jag hade en jättebra midsommar på soligaste ön! Passade även på att njuta lite hos mamma o pappa i några dagar, tyvärr inte så bra väder då, men massa härlig grillning! =) Jag hann även med några dagar i Växjö, konstigt när man är där känns det som man aldrig bott nån annanstans, allt är sig sååå likt! =) I lördags firade vi Krillen som har fyllt 25 och tagit examen! Grattis! :) Det var en supermysig kväll ute på Hovshaga! Nu är jag tillbaka i Sthlm och min nedräkning har börjat på allvar, 7 jobbdagar kvar innan semestern, i dag kom taxfree katalogen med, Egypten närmar sig! =)






1 comment:

Elin said...

ja..du behöver inte oroa dig att det kommer ske några större förändringar i växjö:) och du, tack för inbjudan!! Jag kommer jätte jätte gärna(räkna detta som mitt OSA om jag inte kommer ihåg och ringa!!)niklas kan tyvärr inte då han är bjuden till en gamma klasskompis som också fyller 25! menn som sagt, sign me up! Och grattis till påskriften av kontraktet..det blev Skanska till slut då. bra val!:) Vi hörs och ses..ha det gott. massa kramar/elin