Friday, September 28, 2007

Plugg, jobb...

Suck, jag hade precis skrivit klart min blogg då sidan bara stängdes av. Ja ja det är väl bara att börja om?! =) Veckan har mest bestått i att plugga och jobba. Börjar starkt tröttna på 13-timmars dagar men jag ser ljuset i tunneln, nu är det inte så långt kvar. Tänk vad skönt att "bara" jobba.:-) Förra helgen var vi på kombinerad inflyttnings och födelsedagsfest hos Karin. Timmarna rann i väg och det blev en lång natt, väldans skoj hade vi! =) Vi var uppe på deras tak (de bor i ett 24-våningshus) och där uppe var det grym utsikt, såg över hela Stockholm! Så det planerades många grillfester där nästa sommar! =) Helgen som kommer blir lugn, förutom ett jobbpass så ska jag bara ta det lugnt och försöka bli av med min förkylning som vägrar ge sig. Avslutar med att skicka i väg en GRATTISkram till mammsen som fyllde år i går!! Världens goaste var på besök hos oss igår!














No comments: